Julkänsla

Det är mysigt här hemma och julstämning nu, så nu börjar min julkänsla komma :).. På onsdag ska jag baka pepparkakor med mamma hehe. Pepparkakshus funderar jag på att göra imorgon. Traditioner vi har varje år, att baka ihop. Syrran kommer säkert också vara med. Det roligaste är ju att glasera pepparkakorna. Att antingen glasera seriöst och fint eller bara klottra en rolig figur :).

Det enda som är liiite jobbigt nu är att jag inte köpt en enda julklapp än. Har en del att köpa till också. Får väl ge mig ut imorgon och leta..

Nä nu blir det filmen "Grinchen".


image253
Köket


image255
Mitt rum

Kommentarer
Postat av: Edgar

Åh, jag vill också har sådär myspysigt. Jag är grön av avund. Riktigt juligt...

2007-12-18 @ 20:33:49
Postat av: Sandra

Edgar: Javisst är det mysigt :D

Postat av: Erlisch666

Wow! Riktigt supermysigt och fint :O

2007-12-25 @ 16:20:32

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback