Fortfarande vaken..

Ska alldeles strax lägga mig.. klockan är mycket och jag ska upp och jobba imon! Måste upp tidigt för att ringa lite samtal med.. och jag som är skit morgontrött kommer aldrig orka det typ :P

Förra veckan var riktigt seg.., jobbade hela veckan så kom efter lite med ett par skolarbeten som måste göras. Så det blev till att sitta HELA helgen med dessa arbeterna.. saaatan vad segt det var! Men nu är allting klart, har inget mer att göra i skolan nu, eller som behövs lämnas in. Examen på fredag nämligen.. Hur gött är inte det då?? Väldigt gött :) Så då kommer massa gäster hem till mig.. mysigt :)

För övrigt så kan jag inte fatta att det är 12 dagar lvar till julafton!! Asså såhär fort har det aldrig gått innan, iaf inte för mig. Kommer inte hinna julhanda denna veckan pga jobbet. Kommer inte hinna i helgen heller pga diverse saker :P. Alltså måste jag handla nästa vecka. Och jag kanske inte hittar någonting alls då, det lät ju vara galet mycket folk överallt. Suck! Aja, nog med gnäll :)..

Natti

Kommentarer
Postat av: S

Borde finnas en regel som innebär att om man påpekar hur få dagar det är kvar till julafton så måste man hjälpa alla andra som har ett namn som börjar på S med att hitta julklapp till mamma, pappa och en lillebror på 23. Rent hypotetiskt alltså =)

2007-12-13 @ 15:48:05

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback