Sjuk?

Jaha, nu börjar man få feber också.. attans! Hoppas verkligen det bara är en liten fling som kom nu på kvällen.. vill inte vakna upp i natt/på morgonen med mera feber.. suck.. vill ju göra nåt skoj i helgen. Solade förut och efter det fick jag en jobbig huvudvärk.. har fortfarande ont i huvet och exakt denna huvudvärken kommer alltid innan jag ska ha feber... bläää..

Idag har varit värsta problem dag typ.. bilen skulle självklart strejka så jag kunde inte åka nånstans. Min katt Findus är helt galen i mina dricksglas. Jag brukar alltid ha ett glas med vatten på bordet eller nån annanstans bredvid mig.. och han ska alltid stoppa i tassarna och leka med vattnet.. och vad händer? Vatten överallt verkligen! Så får man torka upp.. några tusen gånger. Diskmaskinen har pajjat, och jag hatar verkligen och diska för hand.. Så ja,  problem problem..

Imon åker Dennis på kanotsemester hehe.. nice för honom :P.. vill också åka kanot haha.. aldrig gjort det :P
aja.. hoppas han har det skoj iaf!

Måste nog försöka sova nu, har sovit lite skumt dom senaste dagarna.. så natti !

Kommentarer

Kommentera nåt sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback